What the fluff!

Alltså låt mig säga TACK till mina handledare!
Idag så var det min sista praktikdag. Jag lyfte lådor, packa upp kläder osv.
När det bara var några minuter kvar så pratade jag med butikschefen, vi pratade om praktiken osv. Mitt i allt så kom min handledare med ett paket balanserande på sitt huvud och böjde sig ner och sa "varsågod!". Jag blev chockerad och super glad! 
Då jag öppnade det så...
Var det en superduperunderbar tröja i den. Den är underbar! Tusen tack💕 di e så gosiga!!!❤️
Det var sorgligt att krama farväl, men vi ses igen! 
Tusen tack för en härlig praktik som jag sent ska glömma och tröjan ska jag ta väl hand om. Min EGNA Filippa K tröja i bomull och ull💕
PS. Min handledare har skills på att sätta in paket i plastpåsar!
 




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg