Historiska museet och lördagsmys

Yo!
Hej människor! Idag så blev det historiska museet på schemat. Det var riktigt roligt och dessutom så hade vi ju en egen "guide" med oss, så det blev ännu intressantare. Ett stort museum med en massa intressanta föremål, man kunde inte annat än trivas! Dessutom så fick jag plättar 😍
Efter det så träffade jag Ida! Det var länge sen sisst och nu så är hon äntligen HÄR! Vi gick ut och åt på subways. Sen träffade vi Sandra och bestämde oss för att gå till "mitt". 
Där hade vi lördagsmys! Chips, godis och glass. Väldigt nyttigt, ja jag vet. Dessutom började vi titta på filmen "i taket lyser stjärnorna". Så nu har Ida åkt "hem" och jag och Sandra ser på filmen. Hon sover nämligen över här 🙈
Men Godnatt alla läsare! 
Traumatisk rulltrappa @kungsträdgården.
Jag och Ida gick runt i stan. Vi gick långa omvägar men vi kom fram, efter att ha gått vilsna 100 gånger.

Kommentarer

Populära inlägg