Day 2

Idag blev det då praktikdag igen. Först och främst så glömde jag att ta mina alergiögondroppar så ni kan ju gissa hur jag såg ut 😂 på praktiken tjänade jag kunder, plockade varor och så mycket mera. Stor trivs 😊 åt lunch i en fin park och sådant.
Mitt i allt arbete så dök en av mina finländare upp i affären. Vi gick tillsammans och shoppa + starbucks 💕 sedan skildes vi åt och jag gick hem (via Hemköp)
Jag bör om till svalare kläder och gick till ett köpcenter.
Detta fick jag med mig.
Svart t-shirt h&m 79.90:-
7 par sneekerstrumppor 79.90:-
Boken av Clara Henry (som jag förövrigt följer på youtube) som jag velat ha ett bra tag.
Kan bara konstatera att jag kommer att bli pank innan resan är slut😅
Nu ska jag gå och duscha (skönt efter en varm dag som denna) sedan blir det semifinal för esc (tror jag) 😊
Ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Populära inlägg