Träna och fika

Dagen gick bra. Praktiken var som vanligt, fick springa ett ärende och sånt. Gick ut på lunch med Ida som är på praktik nära mig. Jo, jag var en aaaaning skeptisk till salladen jag åt men de kostade bara 70:- för sallad och dricka (det var en stor sallad)
Efter praktiken så dök Ida och Sandra upp så vi tog en fika och gick runt i stan. Efter det så sa vi hejdå och jag gick via Ica och köpte äpplen, sen hem.
Hemma pratade jag ca 1h med min lärare! 1 timme!? Well vi fick fixat lite med Lia och sånt. (Nödvändigt? JO!)
Efter maten så gick jag ut och prang lite, sen blev det nog mera att gå runt på vår stora innergård och sjunga för mig själv, men helt okej. Kändes skönt att få röra på sig på ett annat sätt en vardags motion. 
Salladen längre bort är min. 🙈 (det är Idas bild)

Kommentarer

Populära inlägg