ESC och mall of skandinavia

Idag åkte jag och Sandra till mall of scandinavia. Vi virkade bort oss tusentalsgånger men roligt hade vi! Fattig blev jag men det var det värt, eller? Sjuka ben och fötter har jag minsann och vill bara sova bort smärtan.
Vi gick över 11 km och ca 18 000 (+) fotsteg! Efter många ofrivilliga rundvandringar i Solna hittade vi hem. 
Då jag kommit hit så gick jag via Hemköp och köpte frukt. Det var tydligen en snattare där som hade stulit en massa tuggummin? Like whuuuut?
Sen blev det ESC. Och jag säger GRATTIS UKRAINA!
Sned.... Turtleneck tröja 29!:- från ginatricot. (Har velat ha den sedan i vårvintras!
Domino 25:- lagerhaus (älskar butiken)
Makeup palett från inglot  (man plockade själv ihop en palett, super bra enligt mig!) ca 530:- 😅
En piff gosedjur från Disney store 120:- (underbar affär med en massa barndomsminnen! Jag och Sandra var soooo in love med denna butik!) 
Lush bad bomb galaxy 69:- (doftar såååååååå gott och är så fin!
Sedan köpte vi mat och sånt.
Dessa crêps var magiska🔮
SÅ COOLT!!!!!!




Kommentarer

Populära inlägg