Grönan och kändis

Halloj mina sköna bönor!
Idag så har det varit en fartfylld dag på gröna Lund. Jag, Ida och Sandra åkte på typ allt. Och hmmm. Det finns bättre nöjesfält men OJ, vad vi hade det roligt! 
Vi testade på spel och haha 😂 det var alltifrån "6-åringar har gjort bättre än er" till dagens rekord😂 markörerna var långa (för mig) så Ida och Sandra hade ätit upp sin mat då jag äntligen satt mig ner... Senare på kvällen blev det smockat med folk. Nej, jag skämtar inte! Vi va 17 000 (ja, ni läste rätt) på området. De stängde portarna! Så smockat var det! Man fick tränga sig fram och nej, usch. 
Men hur som helst så fick vi se ingen mindre än Johnny Depp! Jo, ni läste rätt! Hollywood vampyres spelade nämligen där ikväll! Jag är inget stort fan MEN Johnny Depp! Kan ni förstå detta??!! Vi fick några bilder men, de är på De andras telefoner så får se när jag får dem... Till sist av allt så åkte vi gungkarusellen och njöt av solnedgången som syntes med Stockholm som siluett. Vackert så.
Nu ska jag packa klart och sen sova. Sista natten i storstan! Godnatt!


Kommentarer

Populära inlägg