Kungens kurva

Idaaaaaag så var jag med de som jag bor hos på vernesage och café. Sen övergav jag dom och stack iväg med Pastellprinsessan till kungenskurva i en plåtlåda (också kallad tunnelbana). I plåtlådan gick tiden så fort att vi plötsligt hoppade till "Oj, vi ska ju av här" det var endplatsen och plåtlådan åkte iväg 3 sekunder senare. 
Då vi kom upp ur den underjordiska grottan så tog vi den första Draken (så kallad buss av landsbefolkningen) det var först på 3 försöket som vi fångade rätt drake som tog oss ända till kungens kurva.
I hans palats (ikea) fick vi köpa mat och oj, vad hungriga vi var jag och prinsessan. 
Sen så blev vi satta i en labyrint som gick ut på att genom de olika saker vi såg så skulle vi bli fattigare och till sist stanna där eller komma ut med några kronor mindre. Vi kom ut till all lycka. Sen blev det picknick i väntan på nästa drake som föLög oss hem. Snippsnappslut så vag sagan slut.
Detta köpte jag. Blev kanske 150:-
Mumsig smoothie💕


Kommentarer

Populära inlägg