Ice cream for 3.50€

Hej! Sitter nu som bäst i skolan och har inget att göra... Blev nyss klar med min sidentröja (bilder kommer) Den blev riktigt bra så nu har jag något att ha på mig i grannlandet. Well lets talk about the weekend. I fredags så åkte jag då hem med J. På kvällen blev det överraskningsfest för min vän som relativt nyligen fyllde 18 år. Alltså liten blir stor ;) Nemen det var riktigt roligt och det blev verkligen magmuskelövning med allt skratt vi hade. Lördag så hade jag planerat att packa till veckorna utomlands men nejdå. Jag var en kvick sväng till stan med min mor, sömn, dusch och sen på rymmen. Detta år var jag vid basen.
1:sta maj! Jo, jag stack ut till havs med J och hans familj. Vi grillade och satte ut bryggan. Riktigt härligt att åka ut till havet och bara vara där. En riktigt bra 1:sta maj om ni frågar mig!
Måndag så åkte vi till Jeppis med mig. Jag gick runt i stan med L och köpte årets första lösglass utomhus! Det var så värt priset med tanke på glassen, men är det bara jag som tycker att glass blir dyrare för varje år, eller är det bara jag som blir kranttigare? Senare på kvällen kom K och A till nate. Vi hade det riktigt bra. Sen pratade jag länge med T i kansliet.
Tisdag!
Via sjukhuset en sväng, sen skola och så kom jag och 3 klasskamrater på att gå in till stan via en glasskiosk. Men vi var lite väl optimistiska om att de faktiskt skulle ha öppnat före kl. 12... Men glass fick vi i alla fall.
Det här blev lite längre än tänkt men sånt händer. Hejdå <3
Blackberry Lavender Chevre Ice Cream - The Kitchen McCabe:
I WANT THIS!!!! IT'S SOO CUTE! <3

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg