Lame people

Haha 😂 måste bara berätta om gårdagens händelse.
Jag och Sandra gick till ett köpcenter. Där så började 2 killförsäljare att prata med oss. De sa typ att ska ni inte fira morsdag? Vi svara bara att vi inte är härifrån. De frågade oss en massa saker och vi svarade med lätta svar och förklarade att vi är Finlandssvenskar. Sen frågade de om vi gör ost i Österbotten 😂 like what? Jo, de gör ju ost i Västerbotten. 
Alltså lame guys, lame...
Vet inte hur många (relativt dumma) människor som jag har pratat med 😂
Well, igår kväll efter maten så började jag packa och nu är jag livrädd för att väskan ska vara för tung. Men jag får ta det som det kommer. Tack å hej! Ha en trevlig måndag!



Kommentarer

  1. Hoppas du har haft rolit! Ja hade iaf otrolit roligt på min resa ti Stockholm i förre veckan! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, ja har haft det riktiti, otroligt, super bäst 😂 Va jo du här???❤️

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg