Outlet!

Tjena!
I morse tittade jag på näthandeln och blev förskräckt! 106€ kvar! Vart har allt gått åt? kan försäkra er om att det knappt är ett två siffrigt tal efter denna dag.
Jag åkte då till praktiken på morgonen. Vi arbetade som vanligt och hade roligt. Sen så märkte de att "nä, det här blir en tråkig dag för dig så du får åka till Barkarby" (outlet i Barkarby )
Så jag satte mig på tunnelbanan, började prata med en dam och hon hjälpte mig att hitta till pendeltåget.
Då jag satt på pendeltåget kom en man och satte en lapp med hans livssituation där på sätet bredvid mig. Jag började må riktigt dåligt av att läsa det. Varför har inte alla människor det bra?
Sen steg jag av vid Barkarby. Då kom nästa fråga, var är bussen? Jo, jag hittade den 😂
Då jag stod i bussen (den var fullproppad med folk) så kom en till fråga, var i hela vida världen ska jag gå av?
Well, jag såg en massa flaggor osv. Med outlet som text så jag steg av där. DET VAR RÄTT!
Mina ögon var stora och blåa när jag kom till outlets "byn", så många märken! 
Jag köpte nike skor från nike outlet 535,50 SEK! 
Sen köpte jag en underbar fillt från rusta för 99 SEK. (Har velat ha den i många år)
Efter det gick jag runt i en massa affärer. En svart, lång kofta fick jag också hem 150 SEK.
Lite mellis och sånt köptes därefter från Ica maxi (känner mig nästan som en svensk)
Efter allt det roliga kom frågan upp i mitt huvud, hur kommer jag hem? Well, jag gick en bra stund och kom till sist till busshållplatsen. Där fick jag vänta 20 minuter... Jag kom till pendeltåget. Där jag satt och funderade så satte en kvinna en lapp bredvid mig på sätet. Det var hemskt! Man måste verkligen vara hjärtlös för att inte bry sig...
Senare i tunnelbanan så var det trångt, jag började prata med en tjej där, hon var riktigt trevlig och det var roligt att få prata med en person som inte ville ha något av mig, förutom mina ord. 
Nu är jag hemma och har huvudvärk men jag är i alla fall hemma.

Kommentarer

Populära inlägg