ABBA och 2 fyllon

Nemen tjena!
Idag var det 3:e praktik dagen. Plocka varor, steama, kundbetjäning, prat med de anställda och annat som hör hemma i en affär. Köpte faktiskt en sidenskjort 150:- från weekday. (Jag måste verkligen sluta spendera pengar!) 
---> "hem" och byta kläder --> t-centralen (träffa F där) ---> bussen---> ABBA museet! 
Där gick vi runt och det var riktigt skoj, rekommenderar! 
Vi var klara ca halv 10 och åkte hemmet. 
Vid t-centralen tog vi skilda vägar och jag gick på tunnelbanan. När jag satt där och var lagom pigg så steg två män (ca 26?) på och började prata med mig. De frågade hur är läget, varifrån jag kommer (svarade från Finland, nånstans norr om Åbo) de började babbla om ABBA museet och om finland, 10 000 sjöars land osv. Visste inte om jag skulle skratta eller vad 😂 sedan skyndade jag mig av tunnelbanan och "hem". 
Nu ligger jag i sängen efter en lååååång och händelserik dag. Godnatt!
Woopwoop!
Btw. De hade en ESC utställning där med.
Aaaa, det är conchita wurst's klänning! Hjälp vad smal!
Lorén och Måns.
Cellin dione's outfit!




Kommentarer

Populära inlägg