Inte alls hemma

Idag blev då en ny praktik dag. Jag gjorde en massa olika saker och sådant. Sen blev jag skickad till Östermalm på ett ärende. Och OJ, jag passar inte alls in där. Tänk er att ni kommer från en del av stan med uteliggare och tiggare och sen går ni upp från tunnelbanan och det första man ser är kostymsnissar och märkesdajor. WOW! Jag var sååååå vilsen. 
Sen så gick jag till min kompis praktikplats, men hon hade redan slutat... Så jag bestämde mig för att gå runt lite och hamnade vi skopunkten (sergelstorg).
Vid skopunkten hittade jag min dröm. DE PERFEKTA SKORNA I MIN STORLEK! SISTA PARET DESSUTOM! (Köpte dem såklart)
Sen kom Sandra och Fanny dit. Vi gick till subway (jag åt senare så jag tittade mest på med en mer i handen).
Sen gick jag via Hemköp och köpte nektariner 😍 (hjärtögon)

Så nu sitter jag i mitt rum efter en rolig kväll här "hemma" med en massa skratt. Får se om jag går och sover redan nu🙈
Dåliga bilder men visst är de vackra!😍 perfekt till min stil👏🏻


Kommentarer

Populära inlägg