Muskler och kläder

Hej!
Idag på praktiken så var det som om man var på ett träningspass. Vi fick nämligen en massa varor och jo, jag bar en massa lådor och plockade ur dem och in i lagret. Sååååå mycket arbete. Men det gick bra och jag kommer att ha sån träningsvärk i morgon😂 var annars på lunch med Ida. 
Efter praktiken så gick jag till Idas praktikplats och köpte 2 spännen😍
20:- st
Sen åkte jag in till city och träffade Sandra vid hennes praktikplats. Vi 2 och en vän gick till det nya BR alltså Nordens största som hade öppning i dag.
Sen åkte vännen och Ida kom istället.
Vi gick runt och slutligen till burgerking och åt glass. (Min var med bounty smak!) mums. Sen skiljdes vi åt och jag åkte hem. 
Borde hoppa i duschen snart, är så trött... Försov mig med en kvart imorse MEN jag kom 5min för tidigt till praktiken ändå👌🏻
I morgon är det sista praktikdagen 😱
 

Kommentarer

Populära inlägg