Ben&jerrys ft. Sandra

idag var också en roligpraktikdag på Filippa K. Vi städade, gjorde i ordning saker till inventeringen och så lite kundbetjäning.n
Vet ni? Jag funderar mer och mer på att bli stylist. Jag har äntligen börjat förstå hur roligt det är med smink (fast jag ännu rädslor på det). I all fall så får ja basen att se naturligare ut och inte som en zombie 😂
Efter praktikdagen så var jag med Sandra. Vi gick till ett loppis/secondhand och en massa små butiker. Jag köpte en svart rosett från fröken söt 30:- 
Bad picture...
Köpte också en sminkborste från Åhléns 59:-
Sen gick vi runt på södern och hade det trevligt, åt ben&jerrys osv. Trevlig dag i Stockholm och inte en enda tiggare😱 enda vi såg på tunnelbanan var en gammal man som säkerhetsvakterna hjälpte. Undrar vad som hände.
Pratade också med J idag (älskar wi-fi )
Well nu är jag ny duschad och ska sova💕 godnatt.


Kommentarer

Populära inlägg