Traktorskjuts och vänner

Hej! I fredags så blev det lite mellandagsrea med en favorit, alltid roligt att umgås med henne! Lärde mig senare på kvällen att sticka flätor. Har länge velat lära mig så jag tog fram en bild från en bok som Momi visade åt mig en gång och utgick därifrån. Det blev en lång fläta och jag måste säga att jag är lite stolt över att jag klarade av att lära mig. Vi hade också 3 av syskonbarnen över natten
I går så satte jag mig i traktorn med min lillebror (som nyss fått traktorkortet) och han körde oss till stan. Det gick faktiskt riktigt bra tycker jag! Vi kom också fram till att om ingen visste det förr så vet man nu att vi är bondbarn.
I stan så umgicks jag med en god vän. Riktigt lyckat! Köpte ett par nya hörlurar för presentkort som jag sparat och kan inte vara nöjdare. Ljudkvalitén är perfektion! Sen körde jag och brorsan hem igen.
Satt och stickade med tända ljus och Netflix framför nosen vilket jag gjort i princip hela julen. Ibland så måste man få ta det lugnt och göra samma sak för att behålla lugnet en stund.
Idag har jag börjat bygga ett pussel och kan konstatera att det är tålamodsprövande. Men med bra musik i öronen så går det mesta.

Kommentarer

Populära inlägg