1-års kalas och museiklubb

Hej!
Denna dag började ganska intensivt. Sov få timmar i natt så kaffe behövdes för att jag skulle fungera några timmar. Vi hade museiklubb från morgonen och packade in fina paket, gjorde ett julpyssel utav papper och marsipangrisar. Sen drack vi glögg och åt pepparkakor medans vi lyssnade på en julsaga. En riktigt mysig stämning.
Efter träffen så åkte familjen till systern för att fira henne och 1-åringen. Så roligt att få vara på kalas med familjen! Jag satt och stickade på min tröja medans vi umgicks. Minstingen tog sitt första steg på hennes 1-års dag när jag var barnvakt. Helt otroligt vad tiden går och syskonbarn växer så fort.
Åkte hem igen och satt och stickade lite till innan jag slocknade någon timme. Sitter nu framför en film som råkade komma på tv-n och så tänker jag sticka vidare på tröjan. Jag vill verkligen komma vidare och få klar den men det känns som att det stampar på stället med sista ärmen.
Tack för mig.

Kommentarer

Populära inlägg