snö och roligt

Hej!
I lördags så blev jag inspirerad och började brodera. Broderade bl.a. en räv på ett par hängselbyxor, Har bilder på min Instagram om ni vill se. Gillar verkligen att pigga upp plagg och göra saker mer personliga. För er som känner mig lite bättre så vet säkert att jag gillar rävar så det blev en till broderad räv. Så roligt!
I söndags blev det kalas för min lillebror som blev hela 15 år! Vart tar tiden vägen? Vad vore livet utan denna människa! Åkte sen söderut igen. Mötte upp en vän och satt och pratade hela kvällen. Blev inte alls många timmar sömn i natt men jag har överlevt denna dag trots allt, vilket alltid är en vinst i sig själv. Sen kom det också en massa snö.
Blev några ärenden på förmiddagen och sen efteråt på loppisrunda med två underbara vänner. Skrattet som inte tystnar är något fantastiskt med dessa 2. Så fint, så uppiggande, så inspirerande och en väldigt bra träning för magmusklerna. Det här lever jag nog länge på.
Hittade ett par bruna läderkängor som jag drömt om och en del annat också. Loppis är bra. Blir så inspirerad av att se och prova olika modeller, färger och mönster. Att gå ut från sin bekvämlighetszon och prova på. Att bli inspirerad till att sy om, pigga upp, styla på olika sätt och finna nya sätt att bära kläder på.
Sitter nu hemma med en massa borden men jag får inget gjort. Det är lite som att hela jag går på prokrastinering. Mickis kl.7 i morgon kommer vara lagom glad på att jag sitter här och skriver kl.22 på kvällen istället för att diska, välja kläder, packa, städa, tvätta, sova osv. Hejjahejja nubara Mickis.
                       

Kommentarer

Populära inlägg