UK och gym

Hej!
Dagarna har fyllts av program. Uk2020 var helt fantastiskt! Så fina vänner, intressanta diskussioner, en massa skratt och jag kan konstatera att det var mitt bästa UK hittills.
Var helt slut efteråt men oj vad tacksam jag är. Trots att jag hade mycket värk så klarade jag av det och det är en vinst i sig.
Satt ca 8,5 h i bussen mot österbotten, tungt var det fysiskt men jag jublade när resan var över.
I måndags efter FG så gick jag och min vän till ett gym och skaffade äntligen gymkort åt oss. Så taggad! och skönt att vi är två.
Har försökt att få något gjort hemma också men det går lååååångsamt framåt. Är väldigt trött.
I går (tisdag) så gick jag på loppis en stund med en vän efter fg, oj vad roligt vi hade tillsammans! Sen var jag på gym med en kompis en stund.
Har lyckats göra den godaste gröten jag någonsin åstadkommit och älskar det! Gröt är helt amazing.
Prokrastinationen är närvarande konstant men så är det ibland. Jag kom iallafall mig upp i morse för att gå till FG, tog mitt pick och pack hemifrån och gick. Vi har skrattat och gjort mat här idag. Så fina människor runt om kring mig.
Trött och kroppen värker men jag är tacksam trots allt.

Kommentarer

Populära inlägg