spegeltips?

Hej!
Jag funderar en hel del över hur jag vill inreda min lägenhet. Flyttade in i oktober 2019 och har gått framåt i en ganska långsam takt. Försöker att fynda saker och ting på loppis och använder vad jag har och vad som finns hos min föräldrar. Det jag har satsat på är egentligen teak-möbler i en väldigt "rak" stil, inga krumelurer i möblerna på så sätt. Ganska jordnära inredning egentligen. Jag har mina visioner men de utvecklas vartefter men en sak som jag har på klart är att jag vill undvika plast. Gillar inte plast och har vetat länge att jag vill undvika det så mycket jag kan och speciellt i inredningen.
Sitter nu och funderar på var jag ska hitta den där spegeln som jag drömmer om. Alltså en hel kroppsspegel med en guldram som jag ska ha hemma. Har försökt kolla runt på hemsidor och på loppisar runt omkring men det är svårt. Håller ögonen öppna för teak-möbler också. Har ju fyndat Ett gammalt symaskinsbord som jag har till skrivbord, 2 pinnstolar och så fanns det ett skåp här hemhemma som fick komma till lägenheten. Söker åtminstone ett matbord och 2 stolar till och ett nattduksbord i teak. Men det kommer i sin takt när jag hittar det jag vill ha.
Nu till en fråga: Var kan jag finna dunder guldspegeln jag skrev om? Ny eller begagnad spelar ingen större roll och jag är tacksam för svar om någon vet eller kan ge råd.
Teak-möbler får man gärna också tipsa om!





Tips på var man kan hitta lakan i rostbrunt mottages också.
Bilder från pinterest

Kommentarer

  1. Hej! Följer din intressanta blogg. Vill nu ge dig tips om att komma in till Alla Tiders Antikt i Jakobstad för lite / mycket inspiration. H: Katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg