spegeln på sin plats

Hej!
Började dagen med fysioterapi i stan, fick öva min finska lite på samma gång. Sen körde jag via mammas jobb och tog hem henne. Sista kilometrarna så var det kling is. En spännande utmaning men vi hölls på vägen. Packade ihop mina julklappar och satte spegeln och all packning i bilen. Sen åkte jag och mina fina föräldrar till min studiestad. Tacksam över att jag fick åka bil istället för buss pga av min värk. Ni vet när man inser mer och mer hur mycket ens föräldrar står upp för en. Kan inte tacka dem tillräckligt.
Väl framme så bar vi upp allt och efteråt så gick vi till en restaurang på middag. En riktigt fin kväll med dem!
Efter det så pratade jag med bästa vännen i telefon medan jag väntade på nästa programpunkt. Så glad över att få fördriva tid med henne trots att vi bor ca 400km ifrån varandra. 
Mötte upp en god vän för kvällsfika och bokning av kryssning. Så taggad för att snart få åka iväg med henne en sväng! En riktigt fin kväll!
Blev en runda till mataffären före jag gick hem. Träffade 2 klasskompisar i butiken, vilket också var trevligt. Den Finlandssvenska ankdammen.
Så nu är jag hemma efter en dag med mycket program, ser framemot att få sova men måste fixa en del ännu före det.

Kommentarer

Populära inlägg