22!

Hej!
I onsdags så firade vi mig lite på kvällen, jag fick ett sött spel av dem och så åt vi kaka, trodde helt seriöst att det var det ända jag skulle få och var nöjd med det. Lite visste jag då.
Torsdagen började med att jag hoppade in och hade damklubb och efter det så tog jag hem 3 av syskonbarnen och var barnvakt tills i morse. Riktigt trevligt att vara barnvakt och jag fick vila på kvällen för de är ganska självgående så det var skönt. En tupplur behövdes verkligen.
I morse väckte alarmet mig och vi fick ställa oss iväg. Frukost och gratulationer på min 22 års dag. Min syster skickade grattis och en bild med Taylor Swift och hennes låt 22. Sen funderade jag på vad resten av bilden betydde. Save the date -.7.2020 och något om "när vi ser henne" på engelska. Mina tankar fungerade inte riktigt och jag var i någon slags shock, hon svarade på mina frågor och jag var sekunder från att börja gråta på riktigt. Jag har alltså fått av min familj en resa med syrran till Polen för att se Taylor Swift på riktigt, live, konsert. Jag hade ALDRIG trott detta, det är en dröm som jag haft sedan jag var liten och lyssnade på henne och ja, jag kan inte förstå att denna dröm kommer att gå i uppfyllelse. Skulle kunna gråta, av lycka, av överraskningen, av att min fina familj gjorde detta, gör detta. Tusen Tusen Tack!
Skjutsade syskonbarnen och brorsan till skolan och jag tog blodprov på samma gång som jag var i byn. Sen åkte jag hem och satt hos Fammo tills maten var klar.
Efter det så satte jag mig i bilen och körde till stan. Var mestadels till ett loppis och hittade en hel del som jag ska sy om, så taggad!
Nu är jag på hemmaplan igen och är så rörd över alla fina gratulationer. Tack så mycket!
(bild från San Fransisco som påminner om min reaktion)
Everything will be alright if,   you keep me next to you.    ~Taylor Swift

Kommentarer

Populära inlägg