smärta och vantar

Hej.
Kvällen idag styrs av smärta, värken sprider sig och jag kan inget åt detta. Livet med fibromyalgi är inte alls lätt och jag önskar att det fanns något att göra, en dunderkur eller något. Det är som att varje liten del i min kropp pulserar runt smärtan och jag lämnar här fylld av det. Hoppas att detta är ett kort skov som går om snabbt. 
Livet är inte alltid en dans på rosor, ibland är det att klättra upp och ner för den taggiga stammen. Men jag hoppas på en ny morgondag som blir lättare. 
Annars har mina senaste dagar varit ganska okej. Otroligt trött och sömnen tar stryk men jag har träffat vänner och så var mamma, äldsta systern och mitt fadderbarn till mig igår. Jag fick återigen vara med om när minstingen gick, helt fantastiskt om ni frågar mig. Så mycket glädje syskonbarnen ger.
Stickade klart ett par vantar tidigare idag och före det umgicks jag med vänner vid fg.
Trött men tacksam. Sköt om er.

Kommentarer

Populära inlägg