Helsingfors och förberedelser

Hej!
Dagarna går och jag försöker att finnas i nuet men också i det som komma skall.
I måndags så åkte jag ner till Helsingfors med tåg. Jag bodde som vanligt hos min mosters familj. Så fint att få spendera tid där. Besökte också det nya köpcentret mall of tripla med min bästa vän. En riktigt rolig dag, kroppen höll trots att det kändes som att hela jag skulle kollapsa. 
På tisdagen så gick jag runt i Helsingfors och tittade på de fina byggnaderna, så fashinerande. 
Sen träffade jag bästis en igen, vi hade båda två köpt garn och kvällen slutade med att vi satt och virkade hemma hos henne. En så bra kväll! Saknar alla dessa stunder när vi är borta från varandra. Men så tacksam för varje sekund.
Igår så åt jag lunch och väntade med henne på att mitt tåg skulle gå vidare till mitt nästa program.
Tåget gick bra, VR var i tid igen. Möttes av det härliga och energiska team som jag fått/får vara en del av och plannera + ställa i ordning UK2020. 
Sov ett par timmar i natt och nu har jag varit igång sedan i morse(tack och lov för kaffe!), men oj vad roligt det är att vara här. Ser fram emot att UK drar igång ikväll. 
Tack å hej!


Kommentarer

Populära inlägg