textilslöjd osv.

Tjenare! I fredags på kvällen var jag på Us, J:s mopo började bråka när vi skulle hem men nog kom vi fram, ganska roligt var det ändå ;) I Lördags var jag till stan med E2 A och A2 ;) lol börjar med sifror iställer för "en annan a", får se hur det gå ;) Nå jag hittade i stan bl.a. ett eiffeltorns halsband <3 och en svart basik topp ;) Kul var det i alla fall så tack för en rolig dag :) Senare på kvällen så var jag på Us men före det var jag med mina super duper söta syskonbarn de är så söta <3 :) http://junimamma.blogspot.fi/ (länk till min systers blogg) :) Nåh I går (söndag) Så var jag först på släkt kalas till fasters :) Hade super kul och lekte polis och tjuv med syskonbarnen och lillbrorsan ;) Sedan var jag vi J i princip resten av dagen. I skolan så hade vi finska, samhällslära och textil. Helt okej dag i alla fall textilen ;) <3 Nå hejdå alla läsare :)



Haha de är så söta <3 :)


Kommentarer

Populära inlägg