M-klubben osv.

I går var jag till skolan (som vanligt) vi hade matte, biologi, religion och fysik så det var ganska tråkigt men inte allt! :) Nå var en liten, minimal stund till J:s och sedan for jag, J och några från familjen på Juthbackamarknad. Jag köpte en "basketjacka" Eller huppari ;) i svart med rosa ärmar <3 25€ och jag har velat ha en länge <3 Gick omkring med J, A2, E, L och P med flera och några ramla ju bort då och då :) köpte också 1 godisrem grej! 1! :) Vi chillade där och tack för kvällen ;) Var helt slut då jag kom hem. Var idag på M-klubben, vi hade en tidsresa till 1898, riktigt kul :) Var sedan till J:s och den här gången var jag längre ;) Sitter nu här med min One piece och ska nog gå och sova snart. Tittade lite på en prinsessas dagbok men någon stängde av tv:n och jag har sett den 100-tals gånger ;) men 1 och 2 e så bra av dem <3 :) Nå ska gå och sova nu för jag är super trött :) <3 Godnatt <3
Har en sån där One piece som jag fick -50% i vintras och köpte själv! ca 80€ <3


Kommentarer

Populära inlägg