En liten resa ;)

Tjena! I lördags var jag först på gammaldags marknad och så invigde vi "lekföuset" som jag var arbetsledare för :) <3 Det blev riktigt bra! Sedan satt e vi oss i en buss dvs. jag och 16? personer till ;) Vi for raka vägen ner mot Kristinestad trakten. Där bodde vi (sov vid) det var ett riktigt sött ställ <3 Vi färgade något riktigt lätt/tunt tyg <3 och lagade mönster på dem <3 Nå vi blev guidade på området och på kvällen att vi runt lägerelden och en dam berättade sagor för oss och det var fina sagor!  Vi grillade och bl.a. jag och N simmade och var helt galna haha ;) Nå senare på kvällen for jag och 2 A:or (inte den vanliga A) ut och gå det var en underbar solnedgång ja ni skulle ha varit där <3 Vi vaknade tidigt på söndagen och packade ihop och for in till Kristinestad på guidning. Det var en riktigt kul guidning helt seriöst :) Sedan for vi till ett museum och det var en otroligt bra guide som vi fick! Så vi hade det sjukt bra då vi fick ha över huvud taget bra guider! Sedan åt vi vid en resturang och maten var riktigt god där <3 Sedan for vi hem :) Och på hemvägen stannade vi vid Vasa och shoppade men alla butiker stängde snabbt... Så jag och 4 andra for på ett cafee och det var SUPER gott <3 Då vi var hemma stannade N och hennes mamma hos oss en stund och då de åkt kom J hit en stund. :) Idag vet jag inte vad ja ska göra, men får se. Skulle vela åka till stan men knappast slipper jag så jag började just fundera om jag skulle sy något om jag hittar tyg eller så städar jag rummet, men får se :) Jag undrar nog om det finns några som orkar läsa allt ;) Hejdå alla underbara läsare <3
Där var jag (tror jag) Det ser ut som det i alla fall. Men bilden är från google.
Grattis till N idag <3 :D 


Kommentarer

Populära inlägg