Skolan börjar i morgon :(

Nejnejnej!!! Vart har 10 veckor farit???!!!! AAAAAAH!!!! Skolan börjar I MORGON!!!! Nå igår kväll for jag till en annan A och sov över med A, E och S (men hon sov inte över) Det var riktigt kul som vanligt :) Länge sedan jag gjorde något med dem men nu äntligen hade jag passlit :D Nå körde hem i morrse och sedan for vi till stan. Köpte bara en ny maskara (min gamla försvann) och något konstigt nageljuttu ;) Efter det så städade jag mitt rum här hemma och det såg ut som det såg ut ;) Nå ikväll får vi gäster och jag måste bestämma mej för vad jag sätter på mig... Ganska kul att "bråka" med några av mina vänner som började skolan idag ;) Har mycket att göra inför morgondagen men jag är trött... Men jag måste väl fixa det hur som helst. Hejdå alla läsare och värden går väl inte under bara för att skolan börjar imorgon.
Btw http://wilmunen.blogg.se/ Har utmanat mig.
Regler: 
1. Alla som blir utmanade måste berätta 11 saker om sig själv. 
2. Man måste svara på utmanarens 11 frågor. 
3. Utmanaren måste hitta på 11 frågor till nästa utmanare. 
4. Utmanaren måste sen välja 11 bloggar att utmana,
5. Du måste berätta vem du har utmanat.

11 saker:
1. Är moster åt 2 st super söta ungar <3 
2. Ska bli moster snart igen.
3. Har gått i 3 olika skolor i samma by.
4. Ska börja i 9:an.
5. Har 4 utekatter.
6. Har 4 syskon.
7. Har ett fähus hemma. (som jag oftast undviker att vara i)
8. Har instagram.
9. Är rädd för mycket!
10. Älskar glass och jordgubbar.
11. Är musik galen.
Wilmas frågor
 
1. nämn 4 random saker du gillar ? Sjunga, vara med vänner, historia, musik mm.
2. favorit artist/band ?Taylor Swift och One Direction <3
3. något jag vill göra i framtiden ? Kanske bli artist eller arkeolog eller designare (av kläder)
4. beskriv dig själv med 3 ord! Pratsam, social och har blåa ögon.
5. favorit klädesplagg ? Vet inte, finns många kläder som jag gillar.
6. bästa minne ? Finns jätte många.
7. en sak som du är bra på ? Ööööööööh... Vet inte men folk säger att jag är bra på att sjunga.
8. om du skulle få bestämma för en dag, vad skulle du göra ? få köpa ALLT jag vill ha och resa värden runt och träffa mina idoler och mycket mer! <3 :)
9. ett språk som du skulle vlja kunna prata felfritt ? FINSKA! (och engelska)
10. vad har du för färg på tandborsten ? 2 gröna tror jag och en rosa, vit.  :)
11. favorit maträtt ? Tortilla eller skataburger maby ;) Finns mycke <3

Ojoj nå jag utmanar ingen för alla är redan utmanade... :)

Haha!!!

hahaha :D


Kommentarer

Populära inlägg