Shopping fynd!

Tjenare! Har inte så mycket att säga nu men igår så var jag till stan och där köpte jag mina första Dr Denim jeans (svarta) för 44.95. En vit spets peplumtopp fö 19.95 och massor med skolsaker ;) Var efter min lillebror med scotern från en kompis. Och så var jag på ett möte på kvällen osv. Var annars på kvällen ut och springa. Blev ca 1,5 km men ändå ;) Idag blir det väl Us men får se vad annat jag hittar på. skypar med A just nu :D Hejdååååååååå <3 :) Kommentera gärna :)

Cool bild med de där fläckarna <3 
Min vita spets peplumtopp och mina Dr Denim jeans!



Min locktång som jag köpte för 12€ <3 och är super bra <3
Skolgrejer!
Made by me <3
Peplumtoppen och börsen jag köpte på Pieksämäkilägret <3
Min vindtäta jacka som kostade 20€

Min bok <3 made by me <3
En tavla med några få av mina prislappar från mina kläder <3
Fin bild <3




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg