Fysik, matte, rella och biologi.

Ja... Idag har jag varit i skolan som vanligt. Matte gick ganska bra, biologi bra, rella kul och fysik SUPER TRÅKIGT!!! Seriöst jag somna nästan. Jag var så trött hela dagen! Nå annars var det helt okej. :) Då jag kom hem så hängde min nya kånken väska där <3 Super glad! :D Tack mamma å pappa :) <3
typ denna :) <3 Google bild!

Konstaterade en gång under dagen hur mycket man egentligen klagar på. Jag är ganska så klagosam eller vad man nu ska säga. Jag klagar på mycket, om jag har tråkigt, sjukt i armen, förkyld ja listan kan bli lång. Men egentligen borde man vara glad att man inte har något värre, som håller på att svälta ihjäl, har någon hemsk sjukdom, känner alltid stark smärta. Ja man känner sig ganska dum, man borde egentligen tänka på hur tur man har med sitt liv. Så försök att tänka positivt och ja ha kul och försök att göra det bästa av situationen. Man lever bara en gång här på jorden, så ta tillfället och lev livet <3 Det finns massor av negativa saker som sker varje dag men det finns massor med positiva saker med! Så tänk inte "varför finns jag, vad gör jag här, varför händer det här mig?" osv. Saker och ting som man tror att är negativa behöver inte vara negativa för något annat kan komma in i ditt liv. Så om du gråter, gråt ut och starta om igen, stig upp! Dessutom är du bättre än du tror och alla är vackra på sitt eget sätt! Blev ett väldigt konstigt inlägg men i alla fall, ta tillfället att leva och göra livet bra för alla här på vår jord! Ha en bra dag alla vackra människor där ute! <3 :)

<3


Kommentarer

Populära inlägg