Augusti redan?

Ojojoj vad sommaren går fort! Det känns som om man inte gjort något! Nåja har nu under de här dagarna som jag inte bloggat varit med J och ja inte så mycket, plockat bär och grillat haha :) Men tänk hur snabbt 10 veckor tar! Den här sommaren har varit regnig, kall, varm osv. Jag har varit på ett läger, powerpark 2 gånger, köpt Iphone4 <3 Varit med vänner, varit och shoppa, latat mig, blivit brunare, bloggat, sovit, arbetat, chillat, simmat, träffat några släktingar, målat en tavla, fått nya vänner och övervunnit 2 räddslor! Och mycket mer säkert ;) Men sommaren är ännu inte över <3 Är det någon annan som tycker att man inte gjort något i sommar? Tänk förra året då man började skolan så kändes det som en evighet! Och vips så var det jullov, sportlov och så blev det sommarlov som man vänta på hela året <3 Man planerade så mycket som man skulle göra och nu sitter man här "oj jag skulle ju göra det där i sommar". Jobbig känsla att skolan börjar om redan mindre än 2 veckor! Och jag ska ännu hinna med saker! Nå det är väl bara att acceptera att sommaren snart är över och att man måste ta tag i sin skolsysslor igen... Får se hur snabbt 9:an tar ;) En väldigt positiv sak med att skolan börjar och kanske en av de ända är att jag ÄNTLIGEN får träffa mina vänner <3 Nå ska nog göra något nu så att man inte slösar bort de sista dagarna <3 Hejdå alla läsare och njut av den sista delen av sommaren <3 (fastän vädret inte är det bästa)
Vet någon var man kan hitta en blommig peplum topp???
Skulle så gärna ha en men vet inte var man kan köpa en, skulle bli så glad om någon skulle tipsa mig om var man kan hitta en <3
Eller om ni vet var det går att köpa väskor i liknande modell som den här :)
Skulle verkligen vela ha en liknande modell. Tacksam för svar <3




Kommentarer

Populära inlägg