Hallojsaaaaan ;)

Hejhej :) Har nog något att skriva om ;) I måndags så for jag till J en stund, vi lagade milkshake och tittade på filmen "dumma mej", haha bra film ;) osv. I går var jag till stan en stund, där köpte jag en super bra locktong för ca 12€!!!! sedan stack jag iväg till W och där sov jag och A över. Vi chillade, lagade mat, hade super kul, pratade, en annan A och E kom dit en stund på kvällen. Vi vakade till kanske 4-5 tiden? tror jag ;) Det var väldigt kul och tack tjejer för ett otroligt, super kul dygn ;) Blev också förkyld och nyser helatiden och det SUGER!!! Jag hatar att vara förkyld!!!! Det har regnat och åskat idag, så vädret var bara igår på vår sida. Funderar på att köpa ett par Dr Denim byxor, men de kostar ca 45€!! Så får se hur det blir, har också funderat på att köpa en peplumtopp. Behövs någon dag till stan nu och köpa skolgrejer, usch vad jobbigt... Sommarlovet har gått med vinden och det känns som om man bara har sovit och ätit i princip. Nå njut av regnvädret, haha nå tänk positivt det snöar ju inte (ännu) ;) Gonatt och hejdå alla läsare och njut av det kvar stående av sommarlovet! <3
Här är W och A:s bloggar, jag följer båda 2 (och flera andra) så titta gärna in där.
http://wilmunen.blogg.se/
http://mandiblogg.devote.se/
Haha <3
Från W:s blogg. Vi 3, för några veckor sedan <3 :)
Vem av dem är jag? haha ;)


Kommentarer

Populära inlägg