Ursäkta.

Hejhej! Ja jag vet mitt bloggande har varit sjukt dåligt just nu men,men vad kan man. I fredags var jag till A:s och sov i husvagnen vi var 7st från schacket ;) Vi chillade och hade trevligt och roligt som vanligt ;) Haha tack tjejer ;) I går var jag först till ett hembygdsmuseum sedan till jeppis på loppis (köpte inget åt mig) For hem och sedan ganska direkt till Us. Där träffade jag A3 som var hemma från Sverige. Hon överraskade mig i skolan i fredags då jag kom till skolan från läkaren. Hon satt där utan för matte klassrummet och jag undrade nog vem är det där och plötsligt såga jag vem det var. Hade ingen aning om att hon var hemma och jag blev väldigt överraskad :) Jätte, super kul att träffa henne! :) Nå på Us chillade vi och såg på filmen "ring the bell" riktigt bra film, värd att ses och en tankeställare. Idag så for vi från morgonen till min systers och hennes familj. Jag träffade lillkillen för första gången och han var så söt <3 :) T och W var också söta (som vanligt) och väldigt duktiga! :) J var också med dit. Jag sov i bilen på hemvägen och nu regnar det igen!!!! Grrrrrrr. Jag som tänkt fara körandes i kväll.... SLUTA REGNA!!!!! Nå ska se hur det blir så hejdåååå :)
http://junimamma.blogspot.fi/ syrrans blogg :)
Ganska gammal bild, från W:s blogg :) I brist på annat.

Kommentarer

Populära inlägg