Textilslöjd osv.

Hej!
Har idag varit till skolan (så klart) Nåh vi hade finska, samhällslära ... och så äntligen textilslöjd <3 Fick sytt ganska mycket ändå på väskan :) Började också att sticka en mössa som jag inte vet riktigt vem som kommer att få den, får se vem som passar bäst i den R, Lilla W, T eller lillkillen ;) får se alla ska i alla fall ha en julklapp till jul så kanske man ska tillverka något åt alla hmmmm. får se ;) Nå snart är det jul :D Längtar <3 Min önskelista hittills till jul och födelsedagen är nog inte den billigaste men jag önskar mig i alla fall en egen dator (för jag behöver en verkligen till nästa år speciellt) Vita wesc hörlurar med guldtext och en elektroakustisk gitarr! <3 :) Och listan kan ju bli längre men de där sakerna och en pippitröja är de saker som jag har klart att jag vill ha och behöver <3 Så håller tummarna och hoppas att jag får det till Jul eller födelsedagen ;) Nåja hejdå alla läsare och ha en underbar dag <3 :)
Googlebild. 
Taylor Swifts är min ena Idol, hon är så sjukt bra på att sjunga och jag lyssnar ofta på hennes musik (varje dag i princip) Hon är så vacker och så sjukt bra på att sjunga, sjunger oftast hennes sånger osv. En av mina största drömmar är att få träffa henne, prata med henne, får hennes autograf osv. Skulle också vilja sjunga och uppträda med henne osv. Hon har väckt mitt intresse för musik ännu mer (nog för att mitt musik intresse alltid funnits inom mig) och hon har varit min Idol i flera år. Tack för din musik Taylor Swift. 


Kommentarer

Populära inlägg