Shopping och Us.

Tjena!
Har gjort lite vad som helst nu haha ;)  I torsdags i skolan var det så sjukt chill! Först var vi till tobaksmagasinet på en utställning, sedan till konstskolan på studiebesök och direkt då vi kom tillbaka så hade vi cirkus kalaset i skolan och det var sjukt roligt, fick prova på massor med cirkus saker osv :) Bl.a. Unitwins var där så jag har sett dem nu efter pieksämäki lägret som e också var på :) Nå igår efter skolan for jag med W och A till stan. Köpte en stickan kofta 15€, en grå topp 4.95€ och en huvlös huppari liknande tröja i grått 9.95€. Riktigt nöjd med mina inköp :) Sedan for vi till W:s en stund och sedan for jag på Us, där chillade vi mest och så sprang jag helt sjukt mycket... ;) Nå nu ska ja fara bort från datorn så hejdå alla läsare och ha en bra dag! :)



Kommentarer

Populära inlägg