Att tappa bort sej själv.

Hej!
Har funderat och fått massor med inspiration att skriva idag. Jag började tänka "hur kan man själv försvinna ur en själv?" Fråga inte mig, jag har inget direkt svar men jag har några tankar. Som tänk om man skulle vakna en morgon och upptäcka att hela sitt liv var en dröm, vakna en dag och vara en annan person osv. Kan man förlora sig själv? Nå jag tror inte att man helt förlorar sig själv, man finns nog där inne någonstans men man måste söka och då man söker ska man finna. Sök så skall du finna! Man kan känna sig märklig, känner inte igen sig själv, tänker annorlunda, säger konstiga saker osv. Det är som om en del av sig själv saknas. Folk i ens liv så kan märka att "oj vad har hänt?", "du har blivit konstig" osv. Listan kan vara lång. Man kan också tycka att "Äh vem orkar bry sig i mig." Man måste nog bry sig om sig själv fastän det kan vara svårt då man är så trött på allt och bara inte orkar bry sig om sig själv. Men du ska veta att det ALLTID finns någon som bryr sig i dig, någon som verkligen älskar dig fastän det inte märks. Man kan till och med vela känna smärta i sig själv, tänker bara negativt om sig själv, gråter mycket osv. Men innerst inne vill man att någon ska hitta dig. Men alla ni som känner er så hitta dig själv, börja tänka positivt, tänk lite mer på dig själv osv. Göm er inte i hörnet där utan kom ut och se hela världen och hur vacker världen är, en ny värld kommer att öppnas mitt framför dig och du kommer att bli lycklig igen. <3 Bara för att jag skriver sådant här betyder det inte att det handlar om mig, det är bara mina tankar. <3 Men ta hand om er och våga hitta dig själv.
Matteus 7: 7 "Bed och ni skall få, sök och ni skall finna, bulta och dörren skall öppnas för er. 8 Ty var och en som ber, han får, och den som söker, han finner, och för den som bultar skall dörren öppnas."
Den här texten har jag fastnat för, speciellt sedan rippilägret har jag haft den här bibel texten i huvudet som dyker upp om och om igen <3 
Ryck upp dig och våga duga <3 
Hejdå alla underbara människor ni är perfekta <3


Kommentarer

Populära inlägg