Jeppis å scout.

Hejhej :)
I går kväll hade jag A2 och E scout :) Det gick riktigt bra. Idag i skolan var det valfri bildkonst och musik. Seriöst det kan inte finnas någon som är lika dålig som mej på bas ;) haha nåja... I bildkonsten så ritade vi det gick sådär. Så hade vi modersmål och biologi. For med E till Jeppis. Chillade där, åt, var med J och K osv. Tack för en bra dag people ;) Nå fick i jeppis köpt Taylor swifts skivor som jag inte hade från förut dvs. Taylor swift och Fearless. JIPPIIIII!!!! <3 Har velat ha dem länge och nu fick jag dem äntligen, nog för att det blev just under 50€ men jag fick köpt dem <3 Ska väl gå och sova snart för jag är så trött... Så gonatt folket ;)
Google bild.
Det skulle nog vara trevligt om man skulle få sova tills man vaknar! <3 ;)

Kommentarer

Populära inlägg