Peplumtopp!

Hejhej! Idag så började dagen med finska... samhällslära... OCH TEXTILSLÖJD!!!!!! <3
På textil så fick jag klar min blommiga peplumtopp blev väl helt nice :) Nå nu så sitter jag och funderar hur veckan ska gå ihop... Jag ska bl.a. ha förhör imorgon i matte... scout vilket det går tid åt, något möte? typ, violin osv. fullt upp och det är bara MÅNDAG! ännu!!!! Kom igen såhär full kan inte en vecka vara. Förra veckan hade jag också fullt upp osv. Nå jag får i alla fall börja läsa på förhöret och gör allt jag kan för att underlätta veckan. Undrar nog hur jag ska hinna med teater senare i år för mina veckor har ganska mycke program, men jag vill verkligen spela tester!. Nå ska ta det lugnt så ofta det går och vara med vänner. Som tur så har jag ju fullt upp med saker som jag vill göra så det är ju inget ofrivilligt heller som tur ;) Och folk har till och med sagt åt mig att ta det lugnt och inte ha för stor press på mig. Dessutom går jag ju i 9:an och har ganska stor press gällande betygen osv. Så alla ni där ute som har samma problem som mig dvs. fullt med program hela tiden, sitt ner och ta det lugnt, varje minut räknas. Haha började nyss tänka på mitt rippiläger då jag och några av mina vänner gick och sova då vi hade ca 5 minuters paus ;) Nå ta det lugnt iallafall. <3 Hejdåååå! <3





Kommentarer

Populära inlägg