hejhej :)

Hej! Igår så hade jag och J vår 1-års dag <3 Fick ett silver hjärt halsband av honom <3 Vi chillade och K var med oss :) Riktigt rolig dag! Tack! Vi har fått många goda kommentarer av scouterna :) Idag så var jag såklart i skolan och 3:e passet hade vi coopertest dvs. Efter maten USCH! Nå först hade vi boboll en stund och sedan sprang jag och P cooper. Trodde seriöst att jag skulle dö! Usch vad jag hatar cooper. Aldrig mer springer jag det nejnej! Det smakade blod i munnen (men inget blod där) var förkyld då jag sprang och hade stickningar. USCH! Nå vi var sådär lagom levande efter det ;) Har inte gjort så mycket annat efter skolan förutom spelat gitarr och sjungit <3 Köpte igår min efter längtade capo <3 Den är super bra! Och mamma har lagt till en ny gitarr sträng på gitarren (den gamla strängen så hade gått av för några dagar sedan) Snart ska jag och spela Violin för första gången efter sommaren <3 Imorgon blir det skolfotografering. Hejdå <3 :)
Google bild :)
Den paniken hade jag... haha de är så bäst <3 :')


Kommentarer

Populära inlägg