museer och linne

 I helgen åkte jag och J norrut. Jag vikarierade på ett dagis på fredagen så kom redan på torsdag hem från stan. Så roligt att få göra något praktiskt emellan alla studier! I lördags firade vi min brorsdotter som fyllt hela 4 år! Så sjukt att hon redan är så stor. Och oj sådan glädje hon sprider. Tacksam över min familj, så värdefullt att ha många runt omkring en och förgyller hela ens tillvaro. Förövrigt har alla syskonbarn helt ockuperat J, de älskar honom och frågar jämt när vi kommer norrut (dvs. när han kommer norrut).

I torsdags fick jag äntligen min efterlängtade klänning från Little Women atelier som jag fick av mamma och pappa till födelsedagspresent för över 1,5 månad sen. Transporten tog god tid på sig. Kan meddela er att jag numera bor i denna klänning. Älskar den. 

Vi hade också m-klubben i lördags och som jag saknar att typ bo på museer. Att gå runt och beskåda tiden före plaster.

Fick just inlämnat min praktikrapport och alla bilagor och OJ vad skönt det är att ha det klar!


Den vita kragen har jag sytt/designat själv och den passar sursött till min klänning. Som att ha 2 klänningar i 1.




Kommentarer

Populära inlägg