energi och 738km

I natt blev det som många andra nätter. Jag fick en energikick kl.1 och började fotografera och vara kreativ. Förstår inte hur det kommer sig att jag får energi när jag ska sova. Som tur var så somnade jag innan kl.3 i alla fall och vaknade till följd av ett alarm kl.7. Insåg att jag inte hade några föreläsningar så fick jobba med uppgifterna på egen hand. Hela förmiddagen gick åt till 1 uppgift men jag fick faktiskt in 2 uppgifter så det är en lättnad. Känslan av att ha lämnat in uppgifter är helt fantastisk. Nu är det bara att vänta på godkänt gällande dessa 2 och att fortsätta med alla andra 100 uppgifter som skall bli gjorda inom snar framtid. 

Nu på eftermiddagen har jag facetimeat bästa vännen och oj vad mycket man kan sakna en person. 738km för lång väg emellan oss. Men tack och lov för möjligheten att hålla kontakten via sociala medier!



Kommentarer

Populära inlägg