Veckan

Hej!
Dag för dag är det som gäller. Har en hel del för mig men trivs rätt så bra med tillvaron. Har nyss kommit hem här i Norr med bussen. Blev lite av en tidsresa i bussen eftersom att det var en likadan buss som jag reste med till skolan när jag var liten.
Veckan har bestått av FG, vänner, underbara människor, cafebesök, gym, mat, regnväder och så vidare. Det var så typiskt när jag gick ut i morse för såklart regnade det. I Februari. Och jag hade bråttom för att möta upp en vän för lunch. Hann alltså inte gå in efter ett paraply så jag virade halsduken över mitt huvud och gick snabbt iväg i regnet. En riktigt fin lunch blev det och sen tog jag bussen vidare på ett ärende i regnvädret. När jag kom in till stan så missade jag bussen norrut med 1 minut. Yay.. Så jag väntade på nästa buss norrut och köpte ett paraply. När jag gick ut från butiken så hade det SÅKLART slutat att regna. Yapp, livet hörni.
Hittade en födelsedagspresent till morgondagens kalasbarn och så åkte jag norrut.
Jag är så tacksam för alla fina människor runt omkring mig. För oj vad fint livet kan vara trots allt. Så många skratt och mycket glädje. Människor som man kan luta sig mot när det känns jobbigare. Och som får en på bättre tankar. Ja alltså, jag är tacksam trots allt.
Var till neurologen i måndags och ska därifrån vidare på blodprov. Det kan vara att de hittat vad som kan vara problemet i mitt fall men det är att vänta och se vad svaren visar. Hoppas på att jag snart får ett svar hur som helst och att jag därifrån kan få veta vad jag kan göra för att lindra smärtan. Men återstår att se.


Kommentarer

Populära inlägg