Firande med familjen

Hej!
Dagen har bestått hittills av att fira mig med familjen. Så roligt att vara alla syskon och syskonbarn på samma plats. Så tacksam för min familj. Fick så fina handritade kort av 3 äldsta syskonbarnen, 4:e sjöng happy Birthday och 5:e var allmänt mysig i min famn. Så värdefulla stunder med familjen. Det märks att vi växt upp vi syskon för vi pratar om allt möjligt och håller ihop. Vi är en familj. Mina syskons partners så är också med i familjen och de hör verkligen till. Vackert så.
Vi åt bl.a. jordgubbstårta (Min kära mor har en teori om att "om man fyller i januari så ska man få ha jordgubbstårta" och det har hängt med sedan jag var liten. Jag hade önskat ett fruktfat på bordet och det fick jag.
En riktigt lyckad dag alltså.
Ska försöka att bara ta det lugnt resten av dagen och göra vad jag känner för. Är väldigt trött så en tupplur skulle inte sitta helt fel.
Tack och Hej!

Kommentarer

Populära inlägg