min favorit outfit just nu

Dagens outfit är en favorit i repris. En prickig klänning med en spetstopp på, bältet knutet som en rosett runt halsen istället för runt midjan. Baskern har en broderad räv på sig (som jag fick klar igår kväll), mina rävsockor (stickade av mig), loppisfyndade skor (favoriter) och en svart väska.
Var på öppet hus till min gamla skola där jag studerade till klädsömmare 2014-2017. Oj vad jag saknar beklädnadstiden. Träffade min bästa vän där och umgicks med henne. En fin dag som jag är extra tacksam för. Vi fick också se en inspirerande modevisning där, bra jobbat! Blev riktigt inspirerad av miljön där också. Symaskiner, moodboards, formningar, kläder, mönster osv. 
Nu håller jag på med min bullet journal och lyssnar på musik. Riktigt skönt om ni frågar mig. Sitter också och funderar på nya projekt som jag vill tillverka, det är en process i sig själv att komma fram till vad jag ska börja med. Är en sån person som har många olika projekt på samma gång så får se vad jag hittar på till nästa.

Kommentarer

Populära inlägg