En fredag i februari

Hej!
Den senaste veckan har varit ganska intensiv. Har varit vid FG varje dag, träffat en hel del människor i precis varje lucka som kalendern visat. Han med ett gympass en dag och annars en massa annat. Var ute och åt med en vän i söndags och igår. Gick lite på loppis med ett gäng en dag. Umgåtts och haft det riktigt roligt. Så många skratt!
Det känns dock som att mina tankar tar över i vissa situationer men jag övar på det. Det ska bli bra. Och jag vet att jag har så många fina människor runt mig som jag är så ofattbart tacksam för. Livet är en process och man lär sig mer och mer för varje dag som går. Jag har bl.a. lyckats koka ägg ordentligt! Jag har lärt ut stickning vid fg. Jag överlevde bussresan norrut i morse. Ja, det finns mycket bra om man bara öppnar sina ögon. Jag gick igår runt och tittade på målade tak och wow vilka detaljer. Så vackert!
Men nu ska jag ta mig i kragen och hjälpa mamma för i morgon blir det släktkalas för min del.

Kommentarer

Populära inlägg