Amsterdam dag 2đŸ‡łđŸ‡±

Hej!
Denna dag begav vi oss ut pĂ„ bĂ„tĂ€ventyr hĂ€r i staden. Vi stannade först vid en vintage affĂ€r dĂ€r jag igĂ„r tittade pĂ„ en klĂ€nning som jag la undan. Idag köpte jag den. Dyr men helt underbarđŸ‘ŒđŸ» Den har rĂ€var pĂ„ sig! Åt sedan en regnbĂ„gskaka! Den var riktigt söt i smaken sĂ„ var nog ingen sjĂ€lvklarhet att Ă€ta upp den men nu har jag testat det.
Sen gick vi runt lite och hoppade pĂ„ bĂ„ten igen. Vi besökte en marknad och Ă„t fĂ€rska chips och en slags friterad ”Jansonsfrestelse” riktigt Ă€ckligt!
Sen hoppade vi pÄ bÄten igen och Äkte in till centralstationen. Vi stannade vid nÄgra mataffÀrer och köpte lite kvÀllsmat och godis före vi Äkte tillbaka till hostellet.
De vi bodde med inatt var frÄn kina och 1 av dem var riktigt trevlig. De Äkte dock i morse sÄ nu Àr vi bara 2 hÀr.
Jag fattade mer tycke för denna stad idag. IgĂ„r vĂ€ckte den mest bara obehag. Men nĂ„ja, fĂ„r se vad morgondagen har att bjuda pĂ„đŸ™ˆ

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg