9.12

Mitt intresse för historia.
År 2006 på hösten väcktes mitt intresse för  historia. Jag är ofta på föreläsningar, ät med i vår hembygdsförening, m-klubben och sådant. Teater spelade jag 2 somrar och det var om spetelska, blev populär och vi reste till ett annat ställe och spelade upp den! Helt underbart och super roligt, vill göra om det. ❤ Jag har 2 somrar varit med på arkeologiska utgrävningar. Det var super roligt! Jag har varit till många historiska ställen i Finland och några i Sverige. Jag funderar på att bli arkeolog i framtiden. Jag lär mig ganska bra historia pga mitt intresse och är ännu sur på min lärare som sänkte det med ett steg för att jag varit trött. Nåja, jag tycker att historia är något som man har nytta av och framtiden har nytta av. Så lär er historia det är nyttigt och kommer alltid fram i olika sammanhang. Tack å hej :)
Undrar när o'boys historia började hehe ;)


Kommentarer

Populära inlägg