23.12

Min familj.
Min farmor: Hon gör så otroligt god mat, stickar allt möjligt helt perfekt och hjälper mig då hjälpen behövs.
Min farfar: Han är en händig man, kan väldigt mycket och är den bästa farfarn man kan ha :)
Min mormor: Lagar de godaste makaronerna med malet kött och stickar också felfritt.
Min morfar: Den bästa sagoberättaren som finns! Han har läst sagor för mig så länge jag minns, han har också lärt mig många fåglar.
Min mamma: Finns alltid där för mig, hon är den bästa barntregårds läraren som man kan hitta.
Min pappa: En man som man verkligen kan se upp till, han hjälper till då det behövs och kan allt.
Min äldsta storasyster: Hon kan allt om sömnad, hjälper mig med allt som ska sys och är en härlig person.
Hennes familj:
Hennes man: Kan hjälpa till med datorer och sådant, min syster hade nog tur att hon hittade honom.
T: Världens sötaste 3-åring, super duktig och lär sig snabbt, väldigt rolig. <3
W: En duktig, glad, liten tjej som man inte kan vara arg på <3
W2: En liten söt bebis som man kan ha i famnen i flera timmar och bara titta på <3
Min storebror: En kar som kan allt, hjälper till och är typ den ända som kan väcka mig på mornarna.
Min storebrors flickvän: Kock, lagar god mat och är helt underbar, rolig och bäst!
Min yngsta storasyster: En syster som hjälper mig då det behövs, väldigt bra på musik och sådant.
Min storasysters pojkvän: Kan verkligen på datorer, hjälper till och är väldigt trevlig.
Min pojkvän: Kan inte beskriva hur bäst han är <3 Svårt att hitta någon som honom. Pålitlig och bäst <3
Min lillebror: Är en väldigt rolig filur som man verkligen kan ha roligt med. Han är en liten kille som kan sin sak och har sinne för humor.
Nåja tack för att ni finns och ställer upp för mig <3 Och God Jul <3
Och så min storebrors söta katt Doris <3 Hon hör ju också till familjen <3

Kommentarer

Populära inlägg