5.12

Hmmmm. vad ska jag skriva om? ;)
Nåjaaaa....
Jag är som sagt kristen. Jag är ofta på Ungdomssamlingar inomför kommunen. Jag tycker att jag kan stå för min tro. Jag är uppväxt i en Kristen familj. Jag är med i mycket inom församlingen bl.a. Scout, ungdomssamlingar, söndagsskola osv. Och är oftast frivillig att ställa upp om det behövs hjälp. Jag blev konfirmerad den 5:e maj 2013. Under rippi så växte min tro större än den var förut. Jag är inte rädd för att berätta att jag är Kristen, för jag står för min tro. Om det finns folk som läser det här och tycker att jag är knäpp, så håll det inom dig. Jag kommer inte att bry mig för jag står för min tro <3 Det finns många saker som jag undrat varför det blev så och så, men efter åt har det ofta funnits en orsak till att det hände. Man ska vara lycklig för att man har en tro och inte hålla det inom dig. Jag har många kristna vänner och några med andra religioner och de är lika trevliga för det. Men skäms inte för din tro, utan våga stå för den. Det är coolare än att låtsas att man inte tror alls. Tack och hej <3
Om du har frågor till mig om det här så fråga på, men inga elaka kommentarer. :)

Kommentarer

Populära inlägg