3.12

Sången i mitt liv.
Då jag var 5/6 år så började jag i en kör. Det var otroligt roligt och jag minns det som i går :) Jag sjöng i den kören från 5? år och ända tills jag slutade 6:an. Jag hade körlärare som byttes med mellan rum, men roligt var det! :) Vi var ju församlingens egna barnkör ;) Jag har varit 3-4? gånger på barnkörsstämman, senast var på vintern, då jag gick på 6:an :) Då jag inte fick vara i kören längre så blev det skolkör. Skolkören var bara aktiv då jag gick på 7:an och 9:an, men roligt var det. Förra veckan då den senaste konserten filmades var det så mäktigt, känslan av att stå i en stor kör med olika stämmor är så roligt <3 På hösten 2012 så började jag spela gitarr och sjunga på samma gång. Folk har givit många vackra kommentarer åt mig, men jag har svårt att ta emot dom, men nu säger jag faktiskt oftast tack utan att säga emot stolt. På pieksämäkilägret i somras så tog jag modet till mej och sjöng (spela gitarr med) för kanske 300 och uppåt ;) Och det var så roligt och jag var så glad <3 Jag sjunger överallt nästan. (inte i badrummet) Och älskar verkligen att sjunga Sjunger med i ett lovsångsteam och har sjungit ett par gånger i den lilla gruppen i kyrkan :) osv.



Kommentarer

Populära inlägg