4.12



Några random saker som ni kanske inte visste om mig.
Då jag var liten, på en barnkörsstämma så stod jag på scen och sjöng med "sås och kopp". Ganska coolt! ;) Kunde dessutom inte texten hehe ;) Jag har varit på Sveriges Idol konsert i Finland. Jag är moster åt 3 gullungar <3 Och en söt katt (hehe) :) Jag är väldigt pratsam. Jag älskar att shoppa och är BÄST på att slösa upp pengar på kläder ;) Jag har sjuk arm pga. vaccinet i går ;) Jag har världens bästa vänner/kompisar med flera <3 Jag är Kristen <3 Jag har ett litet rum och har ALDRIG haft ett eget klädskåp. Jag har aldrig varit längre bort än till Sverige. Då jag gick på 6:an så var det super nära att jag skulle ha sluppit till Rom men det blev inget. Jag är expert på att stöka till mitt rum och kläder på golvet är min specialitet ;) Jag älskar stora, lösa kläder, de är så mysiga <3 Älskar julen <3 Har många rädslor mm.
Ja här fick ni veta allt möjligt om mig men vänta bara, det blir mera :)

Kommentarer

Populära inlägg